tiistai 3. syyskuuta 2013

"Täähän on kun sahapukki" ja muuta mukavaa

Otsikko tulee siitä että eilen ratsastin lämpärillä...kyllä lämppärillä. Ja se oli kivaa mutta pelottavaa myös, koska oon totunu noihin meidän leveisiin heppoihin ja sit tuleekin äkkiä alle tollanen kaponen heppa niin kyllähän sen eron huomaa. Tosiaan siis kaverini Sarita tuli meille eilen hevossellaan Martalla ja minä ratsin Martan ja Sarita Sipsin. Martasta tuutte varmaan kuuleen viä jatkossakin koska Sarita kans suunniteltiin tekevämme heppojen vaihtoja useemminkin.

Tänään ratsin Sipsillä koulua ja huomena meen sillä sänkkäreille. Huomena siitä kuvia. Nyt niitä eilisiä Marttailu kuvia koska mulla ei oo tästä päivästä mitään kuvia. Muttah, etteköhän te näilläkin kuvilla pärjää. :) Huomiseen!
Ja älkää välittäkö mun ihanista ilmeistä :P






Mitä  mun kädet tekee? :D

Ja taas kädet vammaa ja jalka kans




Ilmeitä...-.-



Sarita ja Sipsi


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti