maanantai 12. toukokuuta 2014

Hiljaiseloa

Pahoittelut tästä jo reiluun viikkoon venuneesta postaustauosta. Mutta viimeviikolla mulla ei ollut kuvaajaa ja silloin kun olisin sen kuvaajan saanut oli muuta menoa joten ei ole ratsastus kuvia. Mutta yritän tällä viikolla saada kuvaajaa. Mutta viime viikkoon sisältyi mopokoulua keskiviikkona ja perjantaina, kouluilua heposilla ja Mariorilla kävi ratsastaja. :) Olin myös mun mummulassa lauantaina ja serkkuni kans tuli jotain kuvailtua, ja ennen mummulaan menoa olin konfirmaatioharjoituksissa. Kahden viikon päästä sunnuntaina mulla onkin si konfirmaatio ja rippijuhlat.
Eilen mulle nousi kuume ja tänään en sitten kouluun mennyt.
Tää postaus oli nyt aika turha, mutta en halunnut että tulee niin hirmusen pitkää väliä joten tulin sitten jotain kirjoittelemaan. :)
Kaks ylintä kuvaa on lauantailta ja kolme alempaa tän kuun alulta.





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti