lauantai 3. elokuuta 2013

Maastossa

No otsikosta varman arvaa mitä tehtiin :D?
Joo tästä postauksesta tulee ehkä vähän tämmönen tunteellinen, mun poni on nii ihana postaus.
Mutta kun se on! Tänään musta oikeesti tuntu siltä että mä oon oloemassa vaan Sipsiä varten ja Sipsi vaan mua varten. Ja se mun pitäs aina muistaa kun mulla menee sen kans hermo, eli sillon kun kouluilu ei suju. Mutta joo, palataas maan pinnalle.
Huomatkaa noi auringonsäteet :D
Lähettiin maastoon. mentiin yhelle mettätielle ja siitä autotiän yli toiselle mettätielle. Lenkki oli aika lyhyt about 3-4 kilsaa. Mutta oikeesti, pakko sanoo et poni on tullu maasto varmemmaks. Viä keväällä en lähteny sen kans oikeestaan ikinä yksin maastoon koska se alko vaan esittää pelkäävänsä kaikkee. Mutta nykysin se on kun eri poni, vaikka yksin mentäskin. Tosin toki minä että poni pidämme kaverin kanssa maastoilusta.
Sitten viä laukattiin omaa tietä kotiinpäin. Sipsillä kun voi kotiinkin päin laukata. Hymyilin kyllä varmaan leveemmin kun hangonkeksi, jos se ees on mahdollista. Niin kivaa mulla ponin kans oli! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti