torstai 13. elokuuta 2015

Elämänihevoselle

Blogissa on ollut hiljaista, ja syy siihen selviää tässä postauksessa.

Minun elämässäni on aina ollut yksi hevonen ylitse muiden ja se hevonen on Sipsi. Nyt on kuitenkin käynyt niin että olemme myyneet Sipsin. Tähänastisen elämäni rankin päätös. Myynti-ilmoitus kirjoitettiin viime perjantaina.

Syyt kun ihmisiä kiinnostavat niin ne tulevat tässä:
1. Mun pituus. Niin, mä olen yhä vaan kasvanut kesän aikana mittaa. Koulujalustimilla ratsastaminen ei ole enää onnistunut, ja pituuteni on alkanut näkyä myös esteillä.
2. Kapasiteetti. Niin pahalta kun se tuntuukin sanoa, mä tarvin korkeampiin luokkiin pystyvän hevosen sillä haluan kilpailla korkeampia luokkia.
3. Olisi väärin seisottaa Sipsiä oloneuvoksena ja pihankoristeena. Se kun on hevonen jolla on vielä paljon annettavaa. Niin paljon annettavaa.

Ja tosiaan sanoin että olemme myyneet Sipsin. Virallinen ostopäätös tulee huomenna, mutta lähes varma asia tämä on. Sipsi lähti tiistaina koeajalle ehkä maailman parhaille ostaja ehdokkaille. Sipsi menee pieneen ratsastuskouluun maalle. Kokeneille ja ammattitaitoisille hevosihmisille. Se tekee jonkin verran tunteja, ja on ratsastuskoulun omistajien lapsen/lapsien käytössä kisailuun. Juuri siihen mihin se sopii, viemään nuoria ratsastajia eteenpäin. Ja lisäksi voimme käydä katsomassa sitä, ja meidän toivotaan käyvän katsomassa sitä. Parempaa paikkaa ei voi kukaan hevoselleen toivoa!

Entäs sitten jatko? No, Mariorin kanssa jatketaan elämää normaaliin malliin, uutta hevosta etsitään ja blogia pidetään edelleen. Muutaman ratsastustunnin ihan vierailla hevosilla olen ajatellut ottaa.
Postaus ehdotuksiakin otetaan vastaan.


Ei toista samanlaista, ei toista yhtä rakasta, tämä poni on ainoa ja taattua laatua.






Hevonen joka teki minun unelmistani totta. Aina se ensimmäinen, erityinen ja rakkain! :')

1 kommentti :

  1. Ihanaa, että Sipsi sitten sai noin hyvältä kuulostavan kodin! Pärjäilyä ja tsemppiä eteenpäin ♥

    VastaaPoista