maanantai 2. maaliskuuta 2015

Hiihtoloman kuvasatoa ja pari sanaa kauden ekoista kisoista

Päätin ottaa hiihtoloman ajaksi lomaa myös blogista, ja en kyllä kadu. Oli mukavaa tehdä kaikkea miettimättä postailua yms. Hiihtoloman yhtenä päivänä kuitenkin kertyi muutama kuva mun ja Sipsin menosta ja ne kuvat päätin tähän postaukseen laittaa.


















Tosiaan, lauantaina meillä oli kauden ensimmäiset kilpailut, 1-tason kisoissa. Mariorilla menin 70cm. Meni tosi hyvin huomioon ottaen ettei olla hypätty Marsulla kun viimeksi joulukuussa. Ykkös este tippui kun poika ei keskittynyt mutta muuten hän meni hyvin. Kuskista ei voi sanoa samaa. Unohdin itse vitos esteen ja tuli ohi meno. Sipsillä tuli 80 sentissä hylky. Samalle vitoselle kielto (samat radat molemmilla) koska olin viimeksi mennyt siitä ohi niin en ratsastanut kunnolla. Ja poni lukee mua kun avointa kirjaa aina näissä tilanteissa. Se hyppää mitä vaan jos haluan ja olen varma, mutta jos näytän jännitykseni niin se kieltää. Muu rata ennen tuota meni kuitenkin hyvin ja tosi skarpeilla hypyillä ja vitonenkin meni uudella yrittämällä. Kutoselle olin jo aiemmin tehnyt virheen, käynyt näyttämässä sitä koska siellä oli sokeripalat alla. Eli toisin sanoen olin tehnyt esteestä pelottavan näyttämällä sitä ponille etukäteen. Sekin meni uudella yrittämällä yli ja seiska meni hyvin. Hevoset oli siis tosi hyviä, ratsastajan vaan pitää opetella nieleen jännityksensä, varsinkin näinkin helpoilla radoilla...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti