sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Videopostaus estevalmennuksesta

Kyllä, luit oikein, pitkästä pitkästä aikaa olen saanut aikaiseksi jopa ihan videopostauksen!

Eilen mulla tosiaan oli Anna Kärkkäisen estevalkka K&K Tallilla. Täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen! Mentiin taas innareita sitten oli 4-sarja ja muita meille vaikeita tehtäviä. Saatiin monesta asiasta kehuja, ja sama vanha virhe jota pitää korjata oli että en ratsasta viimeistä askelta ennen hyppyä. Mutta sitä sain kuitenkin valkan aikana jo vähän taas muistumaan mieleeni. Pitää vaan itse keskittyä niin poni menee sen esteen ilman mitään miniaskelia.

Yksi kielto tuli heti ekalle hypylle, ja se johtui ihan siitä että jännitin. Nimittäin viimeksi kun olimme tuossa maneesissa kisoissa joskus lokakuussa, poni kielsi verkassa ja vielä radalta ulos. Mutta tuo kielto takoikin sitten itseeni puhtia ja sitä asennetta ettei tämmöinen kieltely vetele, ja se jäikin sitten ainoaksi kielloksi.



Pahoittelen videossa mun hiljaista ääntä. Johtunee siitä että olen ollut kipeänä. Ja tuolla vanhan tallin puolella on aika sotkuisen näköistä ja siihen on tasan kaksi syytä, se on myös jonkunlaisena talvivarastona, ja meillä ei ole pikkupaaleja, vaan pyöröpaaleja jotka sitten roskaavat jonkin verran kun niistä heinää revitään ja kuljetellaan. :)

1 kommentti :

  1. Uuu näytti tosi hyvältä (vaikken tiäkkään mitään..) ja tosi kiva video !! ;DDDD

    VastaaPoista