sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Päivitystä kuvauskalustoon

Aijai, onpas ollut pitkä tauko, mun on oikeesti pitäny postata mutta keskiviikolta otetut kuvat tuli vahingossa poistettua ja en sitten postaillut siitä.
Mutta nyt on tosiaan kuvauskalusto uusittu ja oon hommannut ekan oman järkkärin. Kyseessä on Nikon D3200 kamera joka sopi mun budjettiin ja vaikutti ihan käyttökelpoiselta ja laadukkaalta peliltä. Enhän mä tota oikeen vielä käyttää osaa kun kaks päivää se on mulla ollut, mutta opettelen. Toivottavasti ja todennäköisesti vaikuttaa postausten määrään ja laatuun tää kameran vaihdos. Onhan se kivempi postata kun on paljon kuvia, ja kun ne on suhteellisen laadukkaita. Pitää vaan opettaa mun ns. luottokuvaajat käyttämään tota kameraa.
Mutta eilen tuli jonkun verran kuvailtua ja tänään kävin kuvaamassa mun kaverin ratsastusta. Joten tässä tulee uuden kameran kuvasatoa. :)










Ja mainitaan nyt vielä että mulla ja Sipsillä on estevalkka huomenna ja sain kaverini innostumaan tuleen kuvaan, joten siitä toivottavasti tulee postausta. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti