lauantai 19. lokakuuta 2013

Turha postaus...ehkäpä, mutta lue silti

Ihan ekaks, mulla ei oo ratsastuskuvan ratsastuskuvaa. ei yhtäkään. Mulla on teille kuvia mutta ei ratsastus sellaisia. Mulla on ollut syysloma mutta mulla ei oo siitä oikeen mitään kerrottavaa, paiti että pidin meillä mun 4h yrityksen kautta leirin to-pe ja sain sinne 3 osallistujaa (4 oli raja). Se sujui kivasti, sää vaan ei oikein suosinut mutta muuteen, varsin mukava leiri ja kesällä varmaan pidän pari uutta. Leiristä tuli vähän tuloja ja niitä olisi tarkoiutus käyttää mm. uusiin aluekisoissa käyviin suojiin.
Oon Sipsin kanssa nyt vaan kouluillut, ja mulla ois kova halu käydä sillä koulukilpailut, mutta kun äitin jalka...niin ei ole kuskia. Harmi, sillä mulla on halu päästä koulukisoihin ekaa kertaa kahteen vuoteen.
Sää täällä on ollut aika vaihtelevaa, joskus sataa räntää, joskus lunta joskus vettä. Lähes joka yö on pakkasta. Hmph...kai on vaan myönnettävä että talvi on tulossa? Suomen kesähän on vain hetkellinen, ei ikuinen. Joulukuuta odotellessa, näätte sitten mitä se tuo tullessaan. ;)
Olen miettinyt että voisin sekoittaa tänne blogiin vähän lifestyleä mukaan, että saataisiin useammin postauksia. Mitä tuumitte?
Maanantaina olisi tarkoitus hakea yksi paketti postista, vaatteita tilailin, niistä sitten ehkä hsilloin lisää tai joskus, ehkä.
Juu turhuuspostaus oli tämä, mutta "muutama" kuvanen tähän loppuun. Ja pliis kertokaa mulle millasii postauksia haluutte! :)

Mun mummu kuto mulle 'ratsastusvillasukat'


Yöllä oli satanut lunta :O






Sipsin uus loimi...jossa heti kuraa koska poni vähän piehtaroi...






Joo'o ... :D

Voi otsaryppy...


Ö__Ö

7 kommenttia :

  1. osas tullu 3min sit ...:D Mut tee huuonepostaus :)

    VastaaPoista
  2. Moi, tykkään paljon blogistasi! Tiedän ettei oo kivaa kun anonyymi kommentoi, mutta ajattelin vähän vihjailla että kannattaisi ruveta lihottamaan Marioria vähän ''kovemmalla'' urakalla. Sillä kun käyt kisoissa,valmennuksissa yms. niin jotkut saattaa alkaa levittämään huhuja että Saaran hevsia ei ruokita hyvin. Ja vaikka mitä muutakin, enkä usko että siitä itsekään kauheasti pitäisit jos sellaiset huhut alkaisi liikkumaan. Anteeksi vielä tää kommentti, mutta ajattelin tulla varoittelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä pahastu kun kommentti on asiallinen. Mariorin ongelma on tiedostettu ja sen lihomisen eteen tehdään kovasti työtä. Sille ostetaan omat rehut yms. lihomista varten. Kirjoitan varmaan joskus johonkin postaukseen vähän tarkempaa selitystä Mariorin laihtumisesta ja sen syistä, niin ei jää epäselväksi muille. Kiitos kommentistasi! :)

      Poista
    2. No hyvä että asia on työn ''alle'' jo otettu :)!

      Poista
  3. Ehdottomasti lifestylee !!

    VastaaPoista