keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Sekalaista selittelyä

Oho, ai...mulla on blogikin...
Aikaa on taas kulunut viime postauksesta ja paljon tapahtunut. Hevoskuvia en ole kuitenkaan saanut. Joskus yritettiin jotain ottaa videolle, mutta ei siitä mitään selvää saanut. Pimeää kun kentällä on vaikka valot kentällä onkin.

Mulla on muutenkin ollut niin paljon kaikkea tekemistä ettei blogille vaan piisaa aikaa, vaikka kuinka yrittäisi. Kokeet pakkautuu aina näin joulun alla samalle viikolle. Maaliskuukin on aika hemmetin pian, siinä vaiheessa sitten täytyisi tietää "mitä haluaa tehdä isona" tai ainakin hakea jonnekin opiskelemaan. Olen nyt käynyt tutustumassa tässä "omassa kaupungissa" olevaan sisustus puoleen, ypäjän hevosopistoon ja harjun oppimiskeskuksen hevospuolelle. Ja niin kaukana kuin tuo harju onkin (meiltä n.300km) niin sinne nyt mieli tekisi. Sieltä tuli ihan hyvä fiilis, ja tallivuokra säällinen. Toinen omista kun sitten lähtisi mukaan, mutta kumpi...niimpä siinä onkin järki ja sydän vastakkain. Kehittyä korkeammalle voi Mariorilla mutta Sipsi on mulle älyttömän rakas ja uskon että sillä on viellä kehitysmahdollisuuksia. Mutta mitä sitä itseään noilla vielä vaivaamaan, monta kuukautta tuohon vielä on ennen kuin edes haetaan mihinkään.

Tässä nyt jotain tähänkin blogiin, yritystä saada tätäkin taas aktiivisemmaksi. Pri kuvaa vielä loppuun.

"Kaiken se vaatii kun uskoo et on uskomaton. Aivan naatti."

 
"Vuosi hiljasta, tunti meluu. Joku päivä mä viel kuolen tähän liiotteluun."

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti